JAZZ Hotel - systém pro provoz hotelu
Produkt pokrývá většinu činností vztahujících se k vedení agendy recepce hotelu, je určen pro různé typy ubytovacích provozů.
Spolupráce se systémem POHODA
- Platforma POHODA
- spolupracuje s POHODOU ve variantě MDB, SQL, E1
- výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
- Použité agendy POHODA
- Adresář, Sklady, Prodejky, Vydané faktury
- Hlavní přínos pro uživatele
- možnost přímého zpracování účetnictví v návaznosti na skladovou evidenci a tržby z hotelového provozu
- využití komplexních schopností systému Pohoda pro tisk sestav včetně tvorby sestav uživatelských
- Cena řešení
- od 15.000,- do 33.750,- dle varianty
Základní vlastnosti
- EET
- modul je připraven na elektronickou evidenci tržeb finanční správy
- Rezervace ubytování
- agenda rezervace pokojů včetně grafického znázornění ve formě štaflí
- rezervace lze vkládat přímo do štaflí v grafickém režimu
- dělení rezervací na potvrzené a nepotvrzené
- možnost vystavení předpisu pro ubytování a následné vystavení zálohové faktury
- Agenda hotelových účtů
- umožňuje vedení hotelových účtů, jejich zatěžování
- uzavírání účtů formou prodejky nebo faktury
- zadávání položek účtů číselnými kódy s pomocí klávesnice
- evidence ubytovaných osob
- evidence kaucí vybíraných při nástupu na ubytování
- vedení účtu v Kč nebo v cizí měně
- podpora platby účtu v cizí měně
- možnost spojení a hromadné fakturace několika účtů
- podpora udělení individuální slevy v procentech (nebo absolutní) na danou položku hotelového účtu
- podpora změny cenové hladiny při uzavírání účtu pro vybrané zákazníky
- Sestavy
- obsahuje mnoho tiskových sestav pro odvod tržby, inventarizaci a analýzu prodeje
- generování elektronických výstupů pro cizineckou a pohraniční policii
- příprava podkladů pro Čtvrtletní výkaz o hostech pro ČSÚ
- podpora tisku sestav pro správu a odvod ubytovacích nebo jiných místních poplatků
- Skladová agenda
- umožňuje definici skladových karet pro položky, kterými jsou následně zatěžovány hotelové účty
- Zabezpečení aplikace
- volitelné přihlašování personálu z klávesnice heslem
- volitelné přihlašování a odhlašování personálu magnetickou kartou nebo kartou s čárovým kódem
- nastavitelné omezení přístupu k funkcím programu pro každého uživatele
- Agenda zákaznických účtů
- vedení "kreditních nebo debetních zákaznických účtů" pro stálé zákazníky
- Hromadné operace
- vyhledávání vhodného ubytování pro větší skupiny osob na základě daných parametrů
- možnost manuální úpravy výsledku hledání
- vytvoření rezervace nebo hotelového účtu na základě výsledku hledání
- Rezervační agendy
- agenda rezervace ostatních zařízení (sportoviště, bazén, sauna, ...) včetně grafického znázornění ve formě štaflí
- Ostatní vlastnosti
- agenda podporující evidenci úklidu pokojů
- podpora plánu stravování na základě rezervací a ubytovaných osob
- spolupráce se systémem Jazz Restaurant ve smyslu převodu restauračních účtů na účet hotelový
- on-line kontrola platnosti občanského průkazu ubytovaných osob
- volitelně generování obsazenosti ubytovacího zařízení ve formě HTML souborů
Detailní informace
Podrobnější popis vybraných částí programu se nachází zde.
Reference
Vybrané referenční instalace programu jsou uvedeny zde.
Podporovaný hardware
- Displej
- jakýkoliv displej, minimální velikost 15", min. rozlišení 1024*768
- Tiskárna
- pro tisk prodejek, faktur a ostatních sestav libovolná laserová nebo inkoustová tiskárna
- voliteln pro tisk prodejek jakákoliv termální případně jehličková paragonová tiskárna (ideálně s šířkou papíru 80 mm)
- Čtečka magnetických karet
- čtečka magnetických karet 125KHz, připojená přes sériové rozhraní (COM, RS-232) nebo přes USB (např PROMAG).