Specifikace služby SERVIS
- SERVIS zahrnuje
- nepřetržitý on-line přístup k nejnovějším verzím softwaru v daném období/roce (tyto nové verze softwaru jsou přístupné na stránkách v sekci SERVIS, aplikace na novou verzi sama upozorňuje)
- přístup k uživatelským příručkám ve formátu PDF (pokud pro daný SW existují)
- možnost využití telefonické podpory k danému produktu
- možnost využití e-mailové podpory k danému produktu
- možnost využití podpory k danému produktu formou vzdálené pomoci přímo na počítači uživatele
- zapracování uživatelských námětů týkajících se zlepšení funkčnosti jednotlivých modulů (pokud je realizovat lze)
- SERVIS nezahrnuje
- výjezdy k zákazníkovi (tyto jsou vždy účtovány zvlášť)
- uživatelské úpravy modulů
- záchrana nebo obnova poškozených dat
- reinstalace aplikace nebo jiné práce související s napadením počítače počítačovými viry
- reinstalace aplikace nebo jiné práce související s výměnou hardware (převody aplikací na jiné počítače)
- práce nebo výjezdy provedené po dohodě mimo pracovní dobu
- Aktualizované verze
- obsahují úpravy odpovídající změnám v ekonomickém systému Pohoda (pokud aplikace s Pohodou spolupracuje)
- obsahují úpravy týkající se změnám v legislativě, která se týká produktu
- obsahují novou funkčnost programu (zapracované požadavky uživatelů, ...)
- obsahují úpravy, týkající se provozu modulů na nových operačních systémech
- obsahují implementaci komunikace s dalším HW (dotykové obrazovky, čtečky čárových kódů, čtečky magnetických karet, pokladní displeje, fiskální tiskárny, ...)
- Vlastnosti služby SERVIS
- telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 15.00
- je v ceně zakoupeného produktu pro rok, ve kterém byl produkt zakoupen
- pokud byl produkt zakoupen v měsících září-prosinec, je v ceně produktu navíc služba SERVIS pro následující rok
- Ceník služby SERVIS
- je uveden zde
- je platný, pokud je zákazníkem využíván spojitě
- je možné jej zakoupit a využívat i v případě, že došlo k vynechání předchozích let (v tom případě je nutné doplatit 50 procent částky za vynechané roky, maximálně však pro poslední dva vynechané roky)
- zákazníci mohou SERVIS objednat e-mailem nebo telefonicky, kontaktní údaje jsou uvedeny zde
- zákazníci, kteří službu využívají, obdrží začátkem roku zálohovou fakturu, týkající se SERVISu na další období/rok